Bella Erzaq. Seventeen

Entri Tak Panjang


Assalamualaikum .

Yo , dah lama aku private blog ni . Sebenarnya aku nak edit blog lama dah tapi server down . Macam haram je . 

Sabtu lepas aku dapat phone aku nak iaitu Samsung Galaxy Y . Yeah . Mak aku ada kata :- 


Kalau kau ikut mak pergi sekali , kau boleh pilih phone mana kau nak. Orang nak buat suprise tapi dia pulak yang buat suprise. KAH KAH KAH.
FUUUU . Mau menjerit aku masa tu . Ceh..



Semalam aku jatuh kat depan dapur . Masa tu aku nak pergi kat bilik tengah sebab nak fart . Alahh.. Fart kan memang perkara biasa bagi manusia . Lek ahh . Oh ya , time aku nak lari masuk bilik tiba-tiba aku terpijak seluar besar aku lalu jatuh . Aku menjerit panggil mak aku tapi mak aku jenguk je . Mau je aku nangis masa tu tapi aku tahan.



Keesokan harinya time aku pergi tandas kat sekolah , aku rasa pelik masa nak buang air besar . Ada darah . Seingat aku , period aku dah habis lepas tu aku pegang ehem-ehem tak ada pun.. Aku sentuh punggung tu ada darah . Boleh gila aku kat tandas masa tu jadi aku pergi makmal biologi / kimia bagitau mak aku. Lepas tu aku kena pergi hospital .

Sebelum masuk bilik jumpa doktor , aku ternampak satu board apa ntah . Benda tu dah lama tapi ada perkataan hilang jadi B.A.P . AHAHAHAHHAHA . Aku asyik tengok je board tu . Lepas tu ada sorang perempuan tu aku tak tau nama dia tegur aku . Dia sama umur dengan aku tapi sekolah kat SUA . Baik gila dia sembang dengan aku . FUH

Time dah masuk tu kan , aku kena check kat punggung . Entah pape doktor tu buat . Sakit gila punggung aku . Nak balik pun mau menangis berirama jawabnya . Aku tak boleh buat macam ni lagi . HUWAAAAAAAAAAAAA


 Aku suka buat camtu dengan kucing aku . Tak suka SENYAP .

Oh ya . Lupa pulak . Doktor kata aku kena buasir . Sikit je . Alahai . NAk tahu sebab apa? Sebab aku selalu gigit kuku . Doktor kata :- 

Kuku ni sebenarnya tajam . Kan suka gigit kuku? Nanti kat dalam tu dia akan kumpul jadi bola lepas tu lalu kat perut , usus kan? Ia boleh lukakan benda kat dalam tu.
Aku nasihatkan kat sesiapa yang suka gigit kuku tu , mohon berhenti . Kang tak pasal-pasal berak berdarah badan sendiri yang merana . Termasuk aku . pft -.- 

Ok tu saja aku nak cerita . Babaii ~


No comments:

Post a Comment