Bella Erzaq. Seventeen

Promote


Assalamualaikum ,

Hey yo . Dah lama aku tutup blog ni sebab nak edit . Sekarang ni aku guna classic template sebab aku terlalu malas nak edit betul-betul . Keh keh keh . Tadi aku tengah tambah chapter baru untuk Thank You , I Love You . Masa aku on facebook aku tiba-tiba Pein mention aku suruh aku promote satu page . Aku ok ja sebab dapat jugak aku post sesuatu kat blog aku yang usang ni . Keh keh keh . 


[Click atas aku ni dan jangan lupa like]

BTW , cun tak blog aku? Template ni aku credit kat akak WanaSeoby . Blog Wana cool ! Siapa gambar perempuan tu? Tu la aku . Haram ambil buat DP , Twitcon dan mengaku tu gambar kau . Kalau nak edit bagitahu aku dulu . Jangan buat gambar tu macam kau punya. 

Kalau sesiapa nak suruh aku promote blog / page / apa-apa je la boleh message kat Facebook atau kat Twitter . Sekian terima kasih .

Ok bye~

No comments:

Post a Comment