Bella Erzaq. Seventeen

YEY

 

Assalamualaikum hai hai hai yo wassup pom pom pom kebabom aku tak tau nak greet macam mana hAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

ok.

Ok hai Assalamualaikum. Lama tak update blog ni kan layout blog pun lama tak ubah coding pun lama tak godek sama juga dengan photoshop kan kan kan eyeyeyyeyeyey.

ok. 

Tajuk kali ini.

yAY YEY YEYEYYEEYYEYEYEYEYEYYEYEYEYEYEYEYEYEYEYY

ok takde motif pun.

ok. 

So bulan Disember iaitu bulan 12 bermaksud sudah tamat zaman persekolahan aku dan juga bermaksud sudah tamat zaman selekeh aku yEY.

ok tipu.

Aku still selekeh.

SPM dah habis.

Habis 30 November 2015.

Tamat sudah zaman persekolahan bermaksud aku kena bersikap lebih matang walaupun aku tahu aku ni mana la boleh matang sangat sebab perangai serupa pra-matang eYEYEYEYYEYEYEYEYEYYEYEYEY

ok stop.

Sebenarnya kan.

Aku tak tahu nak post apa.

So aku pun merapu.

eYEYEYEYEYYEYEYEYYEYYEYEYEYEYYEEYYEYEYEYEYEYEYEYEYEYYEYEYEYEYEYEY

 Sementara menunggu result SPM dan menunggu tahun 2016 so aku boleh kerja sebab dekat tempat aku tak boleh bekerja selagi umur belum 18 sebab ikut goverment katanya , aku belajar memandu motosikal dan mengambil lesen motorsikal. 

Hazrul dengan Iman dah ada kerja ha aku bila lagi aHAAHHAHAHAHA TAK ACI SIOT AAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Tak sangka best juga naik motor tapi aku ni jenis penakut sebab banyak kereta. Aku still tak boleh kawal lagi tapi alhamdulillah aku boleh la juga imbangkan badan berisi ni dengan motor LOLOLOLOL.

Bukannya apa. Aku ni lebih prefer naik kereta daripada naik motor sebab menakutkan. I dont even know why but yeah.

Sempena cuti ni aku ada banyak la juga goals dan natang aku nak buat. Contohnya belajar pelbagai bahasa , memperkukuhkan kembali bahasa inggeris aku serta juga bahasa melayu. Aku juga nak cari kerja sambilan sementara menunggu permohonan aku ke Giatmara. Entah dapat ke tidak aku pun tak tahu tapi yang paling penting aku nak kerja sebab aku nak duit. Lepas dapat duit aku nak bahagikan duit aku kepada 3 bahagian iaitu duit hutang , duit U dan duit belanja. 

Even tak banyak mana pun duit tu tapi at least simpan juga kan ha.

Kenapa duit hutang? Aku nak bayar duit lesen motor lol tu je.

Kenapa duit U? Even aku tahu aku ni bukannya genius mana pun nak masuk universiti tapi at least prepare ka ha. Duit U setiap sem mahal gila nak mampos siot berpuluh ribu. Kalau tak dapat masuk U masuk Giatmara , kolej ataupun politeknik pun jadi lah. Boleh guna as duit belanja kan.

Kenapa duit belanja? Aku pun manusia juga yang suka bershopping dan menghabiskan duit eYEYEYYEYEYEYEYEYEYYEYEYEYEYYEY. 

Aku harap goals aku ni menjadi. Aku harap sangat la yeah.

Tadi aku baru je habis tengok Weekly Idol. Ada Heechul dengan Bangtan. Part yang tak boleh blah sekali ialah bila Namjoon menari dan lagi paling tak  boleh blah cara dia potong bawang aAHAHAHAHHAHAHAHAH aku bersyukur dia potong lagi pelik daripada aku AHAHHAHAHAHAH tapi takpe lah Namjoon. Experience baru tuuuuu.

Jin potong bawang gila pro siot. Aku tak tahu nak potong macam tu sebab asal aku masak aku potong pelbagai jenis style bawang lol ada yang melintang la dadu la apa lah.



Life too short to carry on ooh woaaahh
Losing my mind losing my mind losing control oh woaaah woah.



 

Baru aku sedar. Dah masuk 3 tahun Haqim tak ada meninggal dunia yang kejam ni. Alahai rindunya. Sampai hati kau tinggalkan aku kan tak nak buat macam mana. Tuhan sayangkan kau lagi daripada aku. Aku ni jahat. Dia baik gila hm.

Weh Haqim. Aku rindu kau. Seriously aku dah buat benda pelik sejak kau takde dan aku tak boleh kawal diri doh. Aku harap kau tak lupakan aku. 

Aku rindu Wani.

Aku rindu Farhan.

Aku rindu Kak Mia.

Aku rindu Haqim.

aaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dunia ni tak adil doh. Suka ambil orang yang aku sayang. Childish gila kan aku ni sebab aku tak boleh terima dunia kejam ni kan lol. 

Ok.

Aku nak post apa lagi eh. 

Ah.

Bosan.

Tapi bukan selalu aku berblogging ni sebab aku ni cepat guna dan habiskan data lol.

Pagi nanti aku nak pergi beli makanan la.

Ah yeah.

Oyeah.

Ah sudah lah. Aku nak sambung tidur lol sebelum tu aku kena pergi dapur godek makanan apa yang ada dulu sebab lapar gila.

Ok adios.

No comments:

Post a Comment